Teknoloji Yapay zeka, çağrı merkezlerinde sınıfta kaldı!

HyperLap_Admin

Yönetici
Yönetici
𝙷𝚢𝚙𝚎𝚛𝙿𝚕𝚞𝚜
Üye
Katılım
15 Şub 2025
Mesajlar
31,697
🤳 Yapay zeka, çağrı merkezlerinde sınıfta kaldı!


📢 Haber Detayları:
Çin’de gerçekleştirilen yeni bir araştırma, çağrı merkezlerinde kullanılan yapay zeka destekli asistanların verimliliği artırmak bir yana, çalışanların hata yapma oranını ve stres seviyesini yükselttiğini ortaya koydu. Çinli araştırmacıların bir enerji şirketiyle birlikte yürüttüğü saha çalışması, müşteri temsilcilerinin bu sistemlerle yaşadığı sorunları ayrıntılı biçimde ortaya serdi. Yapay zeka, çağrı merkezlerinde verimli çalışamıyor Yapay zeka sistemleri, özellikle […]


💬 Görüşlerinizi paylaşın!
🔗
Bağlantıyı Görüntüleme İzniniz Yok Giriş yap veya üye ol.
 
Oyla 0