- Katılım
- 15 Şub 2025
- Mesajlar
- 13,810


Elektronik ürünler sektöründe kar marjları ciddi anlamda düşüş yaşarken, üreticiler yeni çözüm yolları arıyor. Çin’in agresif fiyatlandırma politikaları, tüketici tercihlerindeki değişimler ve artan fiyat rekabeti, elektronik ürün üreticilerini zor durumda bırakıyor. Markalar artık yalnızca tanınırlıkla değil, tüketicilerle satış ve satış sonrası süreçlerde kurdukları ilişkilerle rekabet avantajı elde edebiliyor. Üreticiler, satışlarının büyük kısmını vadeli senetlerle yaparken, […]
Bağlantıyı Görüntüleme İzniniz Yok
Giriş yap veya üye ol.


Bağlantıyı Görüntüleme İzniniz Yok
Giriş yap veya üye ol.
Oyla
0